InterYOU 3.rész Süveg Dzsenivel

Sziasztok, egy újabb része jött el az interjú sorozatomnak, ahol a mai vendég nem más, mint Süveg Dzseni, aki szintén egy blogger méghozzá a beauty témában. Remélem ez is tetszeni fog nektek és sok új dolgot meg tudtok róla.

Mesélj kicsit magadról az olvasók számára, hogy jobban megismerhessenek.
19 éves vagyok, bár szerintem sokkal érettebb vagyok, mindig is kitűntem a társaim közül, hogy mennyire más vagyok, és mennyivel máshogy gondolkodok mint a velem egykorúak. Szeretek olvasni, írni, rajzolni, táncolni, sminkelni, barátokkal lenni, focizni, kosarazni és igazából minden ami a sport, szeretek sütni-főzni. Lassan már 3 éve élek boldog párkapcsolatba. 

Mikor jött az ötlet, hogy indítasz egy blogot és hogyan jött a témája?
11 éves voltam mikor a legelső blogom elindítottam a legjobb barátnőmmel, még a mindenkilapján. Nagy sikere volt annak az oldalnak, majd vége lett 3 év után. Utána nekem hiányzott az, hogy a gondolataimat megosszam az emberekkel. Így csináltam még egy blogot, aztán még egyet, de egyik se volt hosszú életű. Az előző blogom is sikeres volt, ha lehet mondani akkor "fel is fedeztek". Aztán sajnos annak is vége lett. A barátom mondta, hogy nekem pedig videózni kéne, de valahogy írni jobban szeretnék mint beszélni. Így jött az ötlet, hogy akkor megcsinálom a mostani blogom, és próbálok 110%-osan oda figyelni rá, és cikkeket írni. A témája... az előző blogom is szépségápolással foglalkozott, ez az ami ténylegesen a legjobban érdekel, hátha másoknak segíteni tudok valamivel.
 
A blogod a beauty irányvonalat képviseli, benne is van a nevében. Ez az a téma amit magadénak érzel és át tudod adni a mondanivalód?
Valamilyen szinten otthon vagyok a fodrászatban, kozmetikában, sminkelésben is. Tanultam őket, illetve a sminkelést tanulom is . Engem a szépségápolás kiskorom óta érdekel. Elég sokat spórolok meg pl. azzal, hogy nem kell mindig kozmetikushoz mennem, mert magamnak is megtudom csinálni azt amit a kozmetikus csinál. Persze néha-néha muszáj elmenni. Családtagoknak, barátaimnak is sokat segítettem már így szépségápolás téren. Meg szeretem is csinálni, bár nem ez az a szakirány amibe később szeretnék majd dolgozni, persze mellékállásként simán bevállalnám. De ameddig tanulok addig bőven elég, hogy tanuljak ezekből.

Az írásaid közül sokat azért csinálsz, mert a blogod "megköveteli" vagy egyébként is szeretsz vásárolni,sminkelni?
Melyik nő nem szeret vásárolni?! :D Én alapvetően szeretem nézni az olyan videókat ill. olvasni az olyan cikkeket ahol bemutatják, hogy miket vettem mert ha megtetszik valami akkor én is utána keresek felpróbálom ha tetszik magamon megveszem ha nem, akkor ott hagyom. Biztos van még rajtam kívül olyan lány aki ezt csinálja, és szívesen olvassa ezeket a cikkeimet. 
Ahogy már említettem a sminkelést tanulok. Szerintem fontos egy beauty bloggernél, hogy valamilyen szinten tudjon sminkelni, ill. vegyen részt különböző sminktanfolyamon, hogy azért tényleg " értsen " valamit arról amiről ír. Persze vannak olyan lányok akik nem voltak ilyesféle rendezvényeken, és ügyesen sminkelnek. Viszont lehet, hogy másnak már nem tudnák megcsinálni azt amit. Egy sminkeseknek kell ismerni a bőr típusokat, hogy kinek milyen smink állna jól. Én elsőnek nem is hittem volna, hogy ennyi mindenre oda kell figyelni. A tanfolyam előtt is és most is, és szerintem utána is szeretni fogok majd sminkelni. Hisz ezzel is többet tudok majd adni. Szeretem csinálni, és úgy mint a vásárlásnál, szeretek erről videót nézni/olvasni róla.

Mesélj kicsit a kedvenc dolgaidról. Van-e kedvenc márkád, bloggered, videósod, bármi amit érdekesnek vagy jónak találsz.
Kedvenc márkám különösen nincs. Sok márka van amit szeretek, és hordok. De olyan, hogy kedvenc nincs. A kedvenc bloggereim talán akik benne vannak a Blogger Közösségbe, amit még én hoztam létre, és azon belül a chat csoportunkban akik aktívan hozzászólnak mindenhez. Őket nagyon szeretem, nem láttam még őket, de a beszélgetés alapján megszerettem őket. Persze vannak más bloggerek is akiket nap mint nap nézek, de nem emelnék ki senkit se, mert mindenkinek más-más blogja van, és mindegyikben van valami érdekes, ami engem érdekel. Videós?! Hmm. Talán Csizmadia Gabriellát mondanám. Őt már azóta nézem amióta elkezdte a videózást, szeretem a videót. Végh Dórit is nagyon szeretem, nagyon sok receptet megcsináltam már tőle. 
Amit meg kedvencnek tartok, az a Mazsorett botom. 14 lesz lassan, hogy mazsorettezek. Ezen a nyáron, július 1-én volt az utolsó mazsorett fesztiválunk, és a mi csoportunk feloszlott. Ami egy nagy "trauma" volt nekem, hisz imádtam csinálni, és a lányokat is nagyon szeretem, amolyan 2. család. A mazsorett botokat mondanám kedvenc tárgynak. 

Mik tartoznak a hobbijaid közé? Mivel ütöd el az időt amikor van néhány szabad órád?
Írással, olvasással. Barátnőimmel szoktam lenni, vagy a barátommal. Focizni is szeretek, kosarazni is, ezeket olyan sűrűn nem csinálom, mert ha van egy kis időm akkor blogolok, hogy legyen tartalom az oldalon. Ahogy említettem sütni-főzni szoktam. De ha pl. van olyan napom mikor semmit nem csinálok, senki nem jön át, nem kell írnom, tényleg laza nap, akkor a kiskutyámmal szoktam lenni.

Milyen visszajelzéseket kapsz/kaptál eddig? Ezek motiválnak,megerősítenek a folytatásra?
Jók, rosszak. Igazából a rosszakkal nem tudtam mit csinálni. Mivel én szeretek blogolni ezért nem hagyom abba. De pozitív visszajelzés minél több. Pl 2 felkérést is kaptam már, hogy egy internetes cégnél cikkeket írjak, illetve interjúkat csináljak. Az első felkérést sajnos iskola mellett nem tudnám csinálni, a másodikat viszont tudom. Várom is, hogy mehessek egy próba interjúra. 
De ezenkívül sok sminkmárka, szépségápolási márka felkeresett már, hogy együtt dolgoznék velük ha küldenek termékeket stb. Aminek nagyon örülök, hisz ez egy nagy lehetőség, elsők között próbálhatok ki termékeket, és hasonlók.
Mind a negatív mind a pozitív visszajelzés is motivál. A rossz azért mert biztos valamit jól csinálok. Hisz ha valakinek nem tetszik valami akkor nem jön oda és írogat dolgokat, hanem tovább lapozz szerintem. A jó meg egyértelműen azért mert dicsérik azt amit csinálok. Nagyon sokan írnak e-mailt, felkeresnek különböző médiaoldalakon, hogy segítsek nekik ebben meg ebben, ami nekem nagyon jól esik, mert bíznak bennem, és tanácsot kérnek tőlem. 

Milyen céljaid vannak a jövőre nézve?
Újságíró szeretnék lenni. Erről lesz majd későbbiekben egy posztom, hogy hogyan is szeretnék eljutni hozzá. Ugyanis lehetőségem van, ahogy már említettem is. Ha ezek nem jönnének össze mindenképp könyvelő az ami még érdekel. De igazából kitudja mit hoz a sors, hogy alakul az életem. Az újságírói állásra viszont minden kötelet megfogok, hogy sikerüljön majd.

Köszönöm szépen,hogy részt veszel ebben az interjúban és sok sikert a jövőre nézve!
Én köszönöm, hogy felkértél! :)
 
 
Nektek pedig köszönöm, hogy most is velem/velünk tartottatok, nemsokára jelentkezem valami új dologgal.
Nézzetek be Dzseni blogjára, hiszen nagyon jól ír és nagyon érdekes írásai vannak, természetesen főleg lányoknak. A blogot ide kattintva találhatjátok meg.
Ha szeretnétek még róla tudni akkor a saját és a blogja Instagram oldalán is tudjátok követni.

Legyen szép napotok,sziasztok!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések